Це досить складне питання.

По-перше, багато людей часто звертають увагу на рекламу. Але хто несе відповідальність за її достовірність? Наприклад, ви побачили оголошення, що від раку можна позбутися за один день! Дивно, чи не так? Однак люди вірять, записуються на прийом, платять гроші. Але потрібно розуміти, що це маркетинговий хід, який дозволяє заманити пацієнта. Але ж за подібного роду рекламу, наприклад, в Америці можуть завести кримінальну справу.

По-друге, працює сарафанне радіо. “Якщо допомогли мені, то допоможуть і іншому”. Але кожен з нас повинен розуміти, якщо лікар займається онкологією, то вдосконалюється саме в цьому профілі, і дивно було б звернутися до нього з проблемами терапевтичного характеру.

По-третє, однієї думки часом недостатньо. Тому пацієнт повинен відвідати хоча б двох лікарів.

Взяти простий приклад, як я вибираю людину в іншій області, не пов’язану з медициною. Є консультанти, які нав’язують свій товар. І під час розмови з такою людиною я розумію, що він просто просуває цей продукт, тому не буду нічого купувати. А є консультант, який розповість про всі можливі варіанти, чітко озвучить всі плюси і мінуси, допоможе визначитися з вибором.

Ось так само, я вважаю, має зробити і лікар. Тобто не приховувати інформацію, а давати можливість розібратися. Тому ми в “Онко Консалтинг Центрі” збираємо консиліум, запрошуємо пацієнта і його родичів, пояснюємо ситуацію. А саме – як її можна вирішити, починаючи від самого сучасного та дорогого методу (позначаючи його ефективність), і йдемо далі, розповідаючи про інші варіанти. В результаті пацієнт з лікарем вибирає найкращий в ситуації, що склалася спосіб лікування. Ось такий підхід є нормальним і
адекватним. Це мої критерії вибору.